Кон’юнктура товарних ринків - Кон’юнктурні дослідження та маркетинг
Суббота, 10.12.2016, 11:50
Кон'юктура світових товарних ринківГлавная

Регистрация

Вход
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
1.    Етапи дослідження економічної кон’юнктури.
2.    Кон’юнктурні дослідження в рамках маркетингу.
3.    Встановлення цін.


Список рекомендованої літератури:
1.    Гонтар В.М. Дослідження кон’юнктури світових товарних ринків. – Навчальний посібник під редакцією професора Тимчука М.Ф. – К.: ІММБ. – 1998.-68с.
2.    Левшин Ф.М., Мухин С.Б. Коньюнктура мировых товарных рынков. Часть ІІ. Специфика изучения коньюнктуры основных груп товарных рынков, (учебное пособие для ФПК) М. 1986.-145с.


3.    Левшин Ф.М. Мировые товарные рынки и методология изучения коньюнктуры. М.: МО. 1978.
4.    Роминико А.В. Методология изучения и прогнозирования коньюнктуры мировых товарных рынков. М. МГИМО. 1981.
5.    Федосеев В.В. Экономико-математические методы и модели в маркетинге. Учеб. Пособие (ВЗФЭИ.-М.: АО „Финстатинформ”. 1996.-110с.

Міні-лексикон: етапи дослідження; маркетинг; номенклатура; відбір нових товарів; „цикл життя” товару; ціноутворення.

1.    Етапи дослідження економічної кон’юнктури.
Кон’юнктурні дослідження треба здійснювати у послідовності:
  1. Дослідження основних рис і особливостей ринку
  2. Роздроблення методики вивчення кон’юнктури
  3. Збір і накопичення кон’юнктурної інформації
  4. Прогноз кон’юнктури
  5. Аналіз кон’юнктури


На першому етапі визначаються особливості досліджуваного ринку, його якісні характеристики, встановлюється коло економічних показників, що характеризують ринок. Джерела інформації:
  • монографії, спеціальні статті у періодичній пресі;
  • довідники і навчальні посібники з економічної кон’юнктури галузей і окремих видів ринків.

На другому етапі зосереджується увага на методиці вивчення кон’юнктури ринку:
  • визначення видів і типів економічної кон’юнктури, методів дослідження динаміки економічного процесу;
  • вивчення основних тенденцій розвитку ринку;
  • оцінювання потенціалу й основних пропорцій ринку;
  • економічна інтерпретація динаміки економічного процесу – якісна оцінка економічної кон’юнктури.

Джерела інформації: спеціальні монографії; посібники і періодична література присвячені методам економічного аналізу динамічних процесів, що містять математичну статистику, математико-статистичні методи прогнозування, загальну і економічну статистику, загальноекономічні методи аналізу.

На третьому етапі вивчення кон’юнктури закладає кількісні характеристики аналізу. Від повноти і достовірності інформації залежить правомірність інтерпретації економічної кон’юнктури. Цей етап передбачає:
  • формування структури інформаційної бази даних і методику збору інформації;
  • періодичність збору інформації;
  • методику опрацювання інформації.

Джерела інформації
на цій стадії кон’юнктурної роботи є:
  • статистичні видання;
  • публікації вітчизняної і зарубіжної інформації з питань кон’юнктурних спостережень;
  • спеціальні довідкові видання з окремих видів ринків і видання організованих ринків;
  • кон’юнктурні огляди спеціалізованих фірм;
  • інформація з кон’юнктурних мереж про кон’юнктуру організованих ринків (товарних і фондових бірж).

На четвертому етапі дослідження кон’юнктури обчислюються статистичні характеристики на основі яких інтерпретується спрямованість кон’юнктури.

На п’ятому етапі вивчення кон’юнктури складається її прогноз на певну перспективу.




Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Copyright MyCorp © 2016